matte och pluggkväll!

sov ju hos mormor med snäckan inatt och det var massa mys! gick upp vid nio ungefär, vet inte varför jag gick upp så tidigt, skolan började ju tolv ... men jaa åt frukost och såntdär mys och gjorde mig iordning och sen ställde sig min underbara mormor och gräddade pannkakor till oss hihi gott var det allt! efter det fick jag skjuts till skolan, och då var det matte i två timmar. jag och annie gjorde klart vårat grupparbete, weho! duktiga vi äär! :) sen så var det betygssnack med jimmy och det såg sådär ut för mig .. har ju fixat lite, me har fortfarande en del kvar. men det kommer jag klara utan problem före studenten, nu gäller det bara att folusera, för gör jag det så är det ju busenkelt! =)

sen så åkte jag hem, och när jag komme hem så kommer jag på att psykologiboken är kvar i skolan, så vad gör man inte .. jag och snäckan åkte tillbaka till skolan för att hämta den hihi, men vi passade även på att plugga lite i skolan, och gå runt på stan ett tag. köpte två överstrykningspennor och stift. och så gick vi såklart in till emelie på kicks och pratade lite (:  sen blev det bussåkning hem XD   har faktiskt pluggat ganska mycket nu ikväll, hoppade tillochmed över träningen idag, så jag hoppas jag klarar psykologiprovet imorgon ^^  och nu mina vänner närmar man sig studenten! 45 dagar kvar, fatta hur fort det kommer att gå! ojoj .. längtar som sjutton nu :)  nu ska jag nog faktiskt gå och lägga mig, är trött som en häst .. eller nåt! hoppas ni har haft en toppendag! pusssen


så här ser mitt skrivbord ut just nu ;o


och jag har börjat ta ZINK tabletter varje dag! (jag vet att ni bryr er) det är skitbra för hud, hår och naglar! och tro det eller ej, men det förebygger för finnar och sånt skit ;) så man får fin hy av det, och ja det funkar faktiskt! (y)

Postat av: michaela - FOTOBLOGG

Tack så mycket :D Jag använder en Nikon D5000! mer om min utrusting finns att läsa i menyn^^

2010-04-28 @ 08:40:54
URL: http://michaelaf.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0