mönster till studentklänning

idag efter skolan gick jag på stan med farmor ett tag. vi var inne på fuulunds och kollade på tyger och mönster till min studentklänning. så nu är mönster beställt och jag hoppas verkligen att det blir bra .. men det verkar så, det kommer vara lite 70tal över modellen och tyget, men ja den blir nog gullig iallafall ;)  om inte så ... får jag ha på mig den iallafall, den är ju vit iallafall hiihihi ;p   efter det körde farmor mig hem till timmy, där det var "fest/chill" med timmy, lovisa och emil och lite senare kom sofia och hennes kille också :) det var mys men sen så blev jag hur trött som helst så jag for hem ;)  nu blir det sooooova soooooooova, gud vad skönt det ska bllii! godnatt, puss på er !! <3



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0