motivation!

jag är hur motiverad som helst nu, kommer plugga jättemycket nu verkligen för att jag vil bli klar med allting innan studenten! det är ju faktiskt inte såå himla mycket jag ligger efter med, fast det är en del liksom men det känns som att det kommer att gå bra. det är bara 52 dagar kvar nu, alltså åtta helger kvar! herreguuud! och jag undrar vilken bild min familj kommer välja att ha på plakatet haha hoppas det inte är nån mobbad .. och jag undrar vilka som kommer och kollar när jag springer ut, och åh vad jag längtar nu  :)  nu gäller det bara att fixa klänningen och skorna sen är allting klart ! =)   aja nu ska jag göra mig iordning och åka till skolan och ha matte ^^  pusspåer




Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0