träning och första cykelturen!

inatt sov johanna här och det var väldigt nice. blev tacos med film och glass och sånt, massa massa mys. och så hade vi ju inte träffats på ungefär fyra månader, så det behövdes verkligen en myskväll ^^  fast hon åkte hem ganska tidigt, vid halv tolv och då gick jag och la mig och sov någon timme till [a]   och sen mina vänner tog jag mig till ica och hämtade mina blåa converse som kom idag, och jag älskar dom. eller än sålänge är dom för rena och oslitna ;p men det kommer fixa sig, sjukt fina iallafall! dock lite småsur för att jag är tvungen att betala över 100 kronor i frakt från den sidan, och dom fanns ingen annan stans .. men aja. fick ju samanlagt 1800 kronor i påskpengar, och pengar är ju till för att slösa .. eller nåt sånt., sen blev det för första gången i år en cykeltur till friskis, där jag och snäckan gick på ett intensivpass, lika skoj som det alltid är :)  sen blev det att cykla hem igen och kolla på greys anatomy och sånt .. nu måste jag plugga massa matte eftersom jag ska göra prov imorgon, och jag måste verkligen klara det, den här gången. sen blir det att äta mat med jasmine på stan, och ha det mys =)    begravning på fredag också .. ser inte direkt fram emot. kommer bli sjukt jobbigt. juste jag ska börja filma jättemycket, har fårr upp mitt intresse för videokameror igen XD så jag har hittat pappas, som jag har börjat filma massa (ovärda saker) med tehehehe ..,  om 65dagar smäller det förresten. då står man där på en vagn med en fånig hatt på skallen ;)  men kul som sjutton kommer det bli! :)  puss


NU ÄR DOM MINA !!!


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0