träning snart

idag var jag inte i skolan för vi har eget arbete som vi håller på med, och det går ganska bra faktiskt :) dagen började med att ligga ute på en filt på altanen och sola i lite mer än en halvtimme, huur skönt som helst, och det var verkligen varmt faktiskt! känns som att sommaren är påväg nu hihi! efter det när solen gick i moln satte jag mig inne och kollade på tv, och såntdära tråkigt. snart ska jag och rebecca åka till friskis och gå på puls/intensiv, och det är hur roligt som helst! efter det kommer mormor och hämtar oss, och så ska vi sova hos henne, hihi! kommer nog bli myyyz! men nu måste jag packa mina grejer, ha det så bra allihopa ^^ 

änsålänge ser det ju ut att bli hyfsat bra väder på valborg!
jag är sjukt taggad nu och längtar massa massa :) blir fett!


Postat av: Veronica

Tycker byxorna är riiiktigt hemska, förstår inte ens hur man kan få en tanke att ens göra sådana? BLÄÄÄ..

2010-04-26 @ 19:42:37
URL: http://siivonenveronica.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0