dumma bloggtrafik

just nu när jag behöver bloggtrafik som mest, så fungerar det inte, åh blir så sur :<  älskar att vara där inne och kolla människors bloggar, och sånt. det är mysigt, på kvällen när man inte har något annat att göra! aja, får väl klara mig utan det ikväll då. låg och kollade på desperate housewives för ett tag sen, och somnade efter ungefär tio minuter, och vaknade av att snäckan väckte mig, och jag visste inte var jag var. haha det var läskigt, jag var helt borta, sen jag ba "är vi i emelies rum?" för det första så bor inte emelie hemma längre .. och för det andra så var det mitt gamla rum och inte emelies. haha skumt. nu på kvällen har jag iallafall inte gjort så mycket, bara suttit här och pratat med folk och sånt. haha juste, jag har skaffat en liten hamster på min dator, som man kan mata, och så kan den springa i hjulet och så, och jag har döpt den till charli. haha min nya kompis! snart blir det film med snäckan, men vet inte riktigt vilken än, men någon iallafall! ;)   juste haha jag och lovisa ska vara typ lekledare på hennes lillasyster louise kalas nästa lördag. massa skoj kommer det bli haha 16 små barn, hur ska det gå? men det blir nog superskoj skulle jag tro.

här är min lilla hamster charlie! han är awesome


orkar inte skriva så mycket mer just nu, och kommer nog inte skriva något mer nu ikväll heller, men skriver väl imorgon, antingen innan eller efter jobbet. ska jobba hela helgen, usch orkar inte. men det är bara att stå ut, för det är mina sista dagar på detta stället. kommer sakna det massvis faktiskt. har lärt mig så mycket, och trivs ju verkligen. men man måste ju gå vidare. kommer antagligen också få sms därifrån med förfrågan, om man vill hoppa in för någon :) så det blir nog bra med det, dom blir inte av med mig helt ;) !! nåväl, hoppas ni alla får en mysig torsdagskväll, puss & godnatt

Postat av: DONKEN

åå vad roligt o vara lekledare! hur gamla är barnen som kommer? ;)

2010-08-12 @ 23:54:31
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Saga

jag tycker samma sak om bloggtrafik. Speciellt när man tjänar på att kolla på bloggarna också... :/

2010-08-13 @ 00:40:09
URL: http://seov.blogg.se/
Postat av: mathilda

bloggtrafik har lagt ner :(

2010-08-13 @ 08:06:38
URL: http://baratilla.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0