sommarlov?

sov ju hos mormor inatt, så har inte bloggat nåt på typ ett dygn eller nåt. hade mysigt hemma hos mormor, men det är det ju alltid när man är där. vi kollade på tv, och jag satt lite vid datorn och läste lite bloggar och sånt dära. imorse vid åtta kom mamma dit, hon hade jobbat natt liksom. men aja, idag var vi på ica och storshoppade haha, och sen gick vi hem till mormor och åt god mat! efter det åkte vi hem, och om ett tag ska mamma och rebecca tillbaka till mormor och sova där igen, men jag orkar inte. dom ska dit bara för det kommer vara en massa hantverkare här, men dom är ju ändå bara på övervåningen och jag bor på undervåningen, så dom kommer nog inte störa mig så mycket, förhoppningsvis ;}

men till det intressanta ... jag har sommarlov nu, några dagar innan alla andra börjar skolan igen! eller man kanske inte kan kalla det sommarlov, men har iallafall slutat jobba nu som sagt, och har ingenting planerat! eller jag kommer hoppa in och vikariera någon gång ibland! men annars så får man vara hemma och sova, och kolla på film och ha det skönt .. och söka lite jobb såklart. men det kommer väl antagligen bli långtråkigt i längden. faktiskt liiite avungsjuk på alla som börjar i skolan, men .. nja! blir dock tråkigt om någon månad när alla mina lönpengar från sommaren är slut. men det blir den dagens problem! nu ska jag kolla på film och ta det lugnt, och njuta av mitt sommarlov.






Postat av: Olivia

sv: Tack! Yes, allt är bara bra, själv då? :)

2010-08-16 @ 18:22:41
URL: http://letthedreambegin.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; tack! Hatar det :)

2010-08-17 @ 16:56:31
URL: http://hannacarlgrens.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0