vill ha imorgon

nu sitter jag här och det är ingen rolig inne på msn som vill prata med mig så jag har tråkigt, usch. vill ha imorgon, för då blir det en dag på stan med lovisa. ska dit ganska tidigt eftersom att hantverkarna kommer vara här, och då vågar jag inte vara hemma :d ska köpa present till storasyster på stan och så ska jag väl kolla runt på lite grejer jag ska köpa för lönen sen  ^^  just nu har jag typ inga pengar. ska låna 500 av pappa imorgon för att jag ska kunna köpa nåt, för mina pengar är slut och min lön kommer om tio idagar, haha illa! men så blir det ju ibland. ångest! hatar att inte ha några pengar, man blir så låst och kan inte göra något alls. men det får väl fixa sig på nåt sätt :/  pengar är livet haha .. vet att det inte borde vara så, men jag älskar pengar <3  men iallafall, nu ska jag nog ta och göra mig iordning och lägga mig och kolla på film :d   haha vilket intressant inlägg då .., hoppas ni har haft en bra dag, puss&godnatt <3


JAG VAR SNYGG NÄR JAG VAR LITEN (a)


Postat av: Malin

sv; hehe ja dom där mössorna var populära, och dom är ju bara för himla söta!! :D

tack så mycket, måste säga att din blogg är riktigt fin den med! :)

2010-08-17 @ 23:56:47
URL: http://maliiinfalk.blogg.se/
Postat av: lina

Sv: Ja, det är superfint! :D

2010-08-18 @ 00:49:47
URL: http://linawestrin.blogg.se/
Postat av: Petra

Fin blogg! :)

Hur är det med dig idag? :)

2010-08-18 @ 03:47:01
URL: http://sevenhundredstories.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0