ett avslutat kapitel

nu börjar jag om, för jag tänker inte slösa bort mitt liv på att må dåligt och tycka synd om mig själv. ibland kommer motgångar, och det blir inte som man har tänkt sig, men vad finns det att göra? jag kan inte påverka det, och då är det mest värt att fortsätta ha kul med sina kompisar, och försöka tänka tillbaka på det som något som var. det var ett kapitel av mitt liv som jag inte kommer få tillbaka och så är det, hur tråkigt och hemskt jag än tycker att det är. men jag tänker inte gå under. du vet fortfarande hur jag känner och ah .. tack för tiden jag fick det hjälpte mig, och betydde faktiskt väldigt mycket. jag kan inte ens minnas sist jag mådde så bra som när jag var med dig, och fortfarande hade hoppet. men som sagt .. nu har jag fått annat att tänka på, t.ex. skolan, mina underbara vänner .. jag ska börja fokusera på skolan nu. det är bara ett par månade kvar och det börjar dra ihop sig till studenten (som jag inte alls ser fram emot, usch) önskar jag var lite mer taggad .. aja idag blev det iallafall träning och idag gick det faktiskt bra. orkade hela passet.. okej det brukar jag göra men med tanke på omständigheterna trodde jag inte jag skulle palla, men det var riktigt skönt att köra.  tänka på mjölksyran i benen och armarna istället för tankarna i mitt huvud. nu ska jag ta en dusch och plugga lite, och kolla på andra avenyn <3  ha det bäst



Postat av: Lovisa

bra älskling du tänker precis rätt, fortsätt så!!! <3

2010-02-02 @ 21:30:52

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0