feel fine for you

idag pallrade jag mig upp från sängen vid nio och gjode mig iordning. jag tog en dusch och sminkade mig och allt såntdär och sen satte jag mössan på huvet och gick till bussen som tog mej till staden! när jag gick av bussen kände jag liksom att nån kollade på mej. somebody watching me liksom, och vem står där, om inte johan ;o   a bit överraskad kanske men det var fun. stog och snacka lite sen var jag tvungen att gå till skolan. hade psykologi i en timme. vi skulle läsa några sidor om drömmar, sen skulle vi svara på några frågor om våra egna drömmar. ganska intressant faktiskt och sen fick vi sluta. visste ni, att när man har druckit alkohol så bedövas en del av hjärnan, vilket gör att vi inte drömmer någonting när vi sover efteråt, och det är anledningen till att vi mår dåligt och blir bakis dagen efter. utan drömmar blir vi alltså lite handikappade ;o om vi inte drömmer mår inte kroppen bra, så vi känner oss illamående typ .. hade jag faktiskt ingen aning om, men now i know. and now you know.

cpbild, & det ser ut som jag inte har hår, men jag har fläta därbak iihi


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0