friskis (ny design kommer när jag orkar bry mig)

just nu har jag för mycket i skallen för att orka tänka på min bloggdesign. jag vet att den är crap, men det får ni stå ut med. blev lite skola idag tralala .. roligt roligt not. drog hem sen och gjorde mig iordning och åkte till friskis med snäckan och gick på puls/intensiv, hur roligt som helst och väldigt väldigt jobbigt. älskar känslan av att svettet rinner i ansiktet. usch vad äckligt det där lät, verkligen .. men det är så. man får någon slags känsla av att man lever. och när man känner mjölksyran i armar och ben. speciellt på styrkan. armhävningarna tvingar kroppen ner bara någon centimeter över golvets yta och det spänner som fan i armarna, och man tänker att man inte kommer kunna ta sig upp efter ett tag, men det gör man. man klarar nästan vad som helst. älskart. imorgon blir det puls/medel och imorgon (idag egentligen) fyller även min älskade lillasyster 17 barre! grattis till henne! dock var det kalas för henne i söndags men iallafall ! :D  alltid kul att fylla år. nu är ju kaske 17 inte den roligaste åldern i världen, men det betyder att det bara är ett år kvar tills allt börjar på riktigt :)    nu tänker jag sova. pussen

GRATTIS LILLASYSTER <3



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0