jag skäms över min bloggdesign

bara för att den är så jävla ful haha .. ida gjorde liksom en asfin till mig förut, men nej här kommer man och ska testa lite själv och då blir hela skiten en katastrof .. vad är det här egentligen, det är inte ens en design, det är en .. en .. köttkvarn! kolla själva, det är jättefult! :(   iallafall så har jag varit på stan med mamma idag. vi var inne på statsbiblioteket och jag lånade sju böcker om psykossjukdomar .. awesome nu har jag något att läsa till projektarbetet som jag aldrig orkar  börja med, och det ska vara klart om nån månad hehe bra jobbat elina, du har haft ett halvår på dig. men nej som vanligt skjuter man upp skiten tills det blir jävligt bråttom. usch inte bra av mig, men vad kan man förvänta sig .. blir väl ig på arbetet också. nej nu ska vi vara positiva! jag ska hem till lovisa idag och det är bra för jag saknar henne. jag har inte träffat henne sen jag var full som en kastrull. så det ska bli mys. dessutom är det min allra sista dag i dethär dåliga slarviga livet! imorgon börjar allvaret igen. träning minst fyra gånger i veckan och inget onyttigt skit här inte. nej nu blir det grönsaker och frukt som gäller. och mat så såklart ... men inget slarv kommer tillåtas alls! och vi börjar hårt minsann, för imorgon kväll blir det ettpulsintensiv/medel pass som är huur roligt och jobbigt som helst hihihi men det är ju så det ska vara! juste!! en sak till! det kommer inte bli mycket festade alls! eller kanske, men då blir det antingen nyktert eller måttligt. okej jag brukar vara måttlig. men det känns bara som onödiga pengar och kalorier som man klarar sig utan. och jag tänker inte bli tjockare. nu så ska jag läsa i mina roliga psykböcker ! hehehe puss på er ! jag tänker skriva mer sen. och tro mig, det kommer en ny design när pappa har skaffat photoshop till min dator ;)   puss

och du, bli frisk för jag vill vara med dig


todaypic





Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0