krogen igår, bio och muffins today

var ut igår med lovisa, johanna, susanna och några andra. var asnice till en början men blev mindre kul sen. massa krångel och sen blev det lite kaos och sen blev det donken vid tolv liksom .. jag hann vara inne på silk i en halvtimme ungefär hehe .. tog bussen hem vid halv ett och somnade i min säng. skönt vare. det var igår. idag var jag på bio med mamma, pappa och snäckan, och såg snabba cash. riktigt bra tycker jag den var, den är att rekomendera :)  efter bion åkte vi hem och jag och snäckan bakade lite chokladmuffins. blir ju kalas imorgon för att fira pappa och rebecca. det innebär att massa människor kommer hit, och det kommer bli fika <3 mohaha. jag har inte så himla mycket annat att skriva här just nu faktiskt. har kommi igång liiiiite med projektarbetet men inte mycket alls, och just nu sitter jag och pluggar sjukvård hehe, ett arbete som ska in på måndag. så nu tänker jag fortsätta med de :)  ha det så bra alla. pusshej


yesterdaypic


mina vackra muffinsar

Postat av: Lovisa

söt elina & söta muffinsar =D

2010-02-02 @ 21:31:54

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0