stenhård träning

idag vaknade jag två gånger. första gången vid halv elva. gick upp och käkade frukost och gick och la mig och vaknade vid halv ett igen hihi .. jag satte mig och pluggade lite och fixade också en ny header till bloggen som kommer upp inom kort. kanske inte så jättesnygg men snyggare än den jag har ju kan man säga iallafall XD  sen blev det att åka till rocklunda med snäckan och gå på ett pulsmedel/intensiv pass 75 minuter. riktigt jobbigt var det, men också galet kul!! :)  tre låtar uppvärmning, fyra låtar styrka och elva låtar kondition. helt crazy!  sen så gick vi in på gymmet en kortis och så åkte vi hem. nu har jag bara setat här och tänkt över lite saker och lyssnat på musik :) och pluggat såklart. mina kompisar är på krogen och jag hoppas dom har kuul. jag orkade liksom inte följa med .. nu ska jag kolla på grey's anatomy med snäckan, sen sova. godnatt människor <3


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0