studenten - nej tack

nej jag längtar inte till studenten, inte ens litegran. tanken på den gör mig bara stressad och jag får kaos i hjärnan. när man tar studenten ska man känna sig redo att gå ut i arbetslivet. redo för att bli vuxen på riktigt, ta ansvar för sig själv och sina handlingar. man ska vara klar med allting innan, och det är jag verkligen inte kan jag ju säga . det här blir ett tufft halvår det är jag redan förberedd på för jag har typ hälften från förra terminen kvar att göra känns det som. jag sitter nu och försöker komma igång med projektarbetet men det går inte heller så jävla bra .. inte så oväntat heller. men jag ska hålla igång, för jag ska fanimig gå ut med fullständiga betyg, det är något som är säkert, även om det bara blir Gn .. fast det vet jag att det inte blir,. för jag har redan ett par VGn . men iallafall. nu måste jag fortsätta med pluggandet ... och pappa fyller år idag! grattis pappa ! :)  <3


saknar sommaren så otroligt mycket <3


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0