svinkallt, jag dör !

jag trodde det var över 20 minusgrader men det var bara 15 .. alltså det är ju sjukt kallt idag, helt sick! går ju knappt att vara utomhus ju! kan också bero på att jag inte har någon vinterjacka .. men ändå! det är liksom i ansiktet man fryser! trodde jag skulle dö när jag var där ute alltså. har varit i skolan och haft räddningstjänst idag och så har jag käkar i skolan sen slutade jag hihi. så nu sitter jag här och ska städa mitt rum och sånt och om några timmar ska jag till friskis och gå på pulsmedel/intensiv  :)  kommer bli kul. och ikväll får jag besök :)   byebye

Postat av: ♥☆♫ I d a ♦ T a l l h e d ♫☆♥

får du in den nya designen eller?

2010-01-11 @ 12:00:04
URL: http://idatallhed.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0