boom boom boom boom (8)

det verkar som att det kommer bli åska snart! buhu läskigt när man är hemma själv. menmen det får väl gå. men man kan ju inte kolla på tv eller sitta vid datorn eller nåt skoj .. man får väl sitta på en stol och ruttna eller nåt sånt. nä men jag har nyss kollat på new moon för första gången, och jag tycker den var sådär .. rejält överskattad iallafall, och absolut inte så bra som alla säger. usch nä jag blev lite besviken faktiskt. sen har jag kollat på andra svenyn och det var mycket skojigare hihi! :d nu sitter jag och lyssnar på "boom boom boom boom" med vengaboys, men fråga mig inte varför. den var poppis när jag var typ .. tio? nåväl haha den är ganska rolig att lyssna på. nej nu ska jag göra nåt vettigt, kanske .. kolla på tv? haha värt liv det känns som jag har. men imorgon blir det jobb, hej & hå! tjäna lite riksdaler låter finfint! puss&kramis

minns ni rymdskeppet challenger som exploderade då det kommit upp en bit i luften? sju modiga människor som skulle åka upp till månen men hinner bara lyfta, och sen dör de på en sekund av en jävla smäll .. tänk familjerna och alla vänner som står nedanför och apploderar när de lyfter, och sen ser hur deras nära och kära försvinner med en smäll i luften. ingenting fanns kvar efter dem, helt som bortblåsta. detta hände i januari året 1986. riktigt hemskt.


Postat av: maia

haha håller med , new moon e totalt överskattad x)

Postat av: Lovisa

man kan visst sitta vid datan när det åskar :D jag har gjort det 8436549092 ggr och det händer inget :)

2010-07-13 @ 20:49:04
URL: http://lovisaindstrom.blogg.se/
Postat av: danten89

Jag har röstat! ;)

2010-07-13 @ 21:25:17
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: ida myrin ♥

sv: grym bild :) röstade nu!

2010-07-13 @ 21:35:02
URL: http://myrins.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0