cpjobb

hur kan människor vara så grymma? hur kan man leva med sig själv om man beter sig på det där viset? ni gav mig inte ens en chans. två nätter fick jag, ni kan fan inte förvänta er att jag ska vara lika duktiga som ni, när jag kommer direkt från gymnasiet! alla gör fel i början, alla misslyckas, men alla blir också bättre om folk lär en. till skillnad från er som bara blev jävligt tjuriga när man gjorde fel. plus att du satt och sov på nätterna, du snarkade ju fan. medan jag försökte hålla mig vaken. ni är patetiska och ni ska få så jävla dålig reklam! ha ett bra liv. njut av erat eviga jobb som tjuriga undersköterskor

Postat av: Fotograf Jessica

Jag sitter här med världens tandvärk, ska snart äta mat sen sova bort tandvärken för imorgon ska jag till tandläkaren. Gillar du tandläkaren?

2010-07-08 @ 16:41:57
URL: http://jessicalillsmeds.se

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0