för trött

godmorgon! här sitter jag och mår illa och är trött. har knappt sovit inatt. gick och la mig halv elva för att somna tidigt, men somnade runt halv två, kändes inte så mysigt sen när jag skulle gå upp klockan sex .. men nu hoppas jag iallafall på att kunna somna ikväll. ska ju upp och jobba imorgon bitti också. det blir bara ett snabbt inlägg nu, eftersom jag ska åka om en kvart. hoppas det går lika bra på jobbet idag som det gjorde igår. och nu är det ju på morgonen också, så nu kommer det säkert finnas lite mer saker att göra, vilket gör att tiden går fortare, jippi ! när jag kommer hem sen tänker jag bara ta det lugnt, längtar hihi. men först ska man iväg och tjäna lite stålar, det är ju trevligt det också ;)  så att man har något att leva på i höst. jag ser faktiskt fram emot hösten nu. jag älskar höstkläderna. tänk att gå omkring i en stickad lång tröja, ett par snygga strympbyxor, en mysig sjal och några schysta stövlar, och utsläppt hår. och något snyggt nagellack .. haha vet inte varför. men gillar höst outfits. nåväl nu ska vi ta vara på sommaren, för om någon månad går vi och klagar på kylan ;)  det var nog allt jag hade att säga just nu. men vi hörs väl senare, när jag kommer hem ^^ puss, ha en bra dag  :*

Postat av: Hanna

Hejsan. Jag är med i en tävling och tävlar om att vinna en reflexskärm. Jag vill så gärna vinna! Så jag skulle bli jätteglad om du röstade på mig här: http://eexx.blogg.se/2010/july/utkast-juli-14-2010.html , bild nummer 6 :) skulel verkligen vara jättesnällt!



Förlåt om du tycker jag är jobbig då kan du bara ta bort kommentaren :)

2010-07-15 @ 10:58:22
URL: http://livetsomhannaa.blogg.se/
Postat av: Lovisa

jag längtar faktiskt också lite till hösten;o

2010-07-15 @ 13:19:16
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/
Postat av: Jonna

Hej vad heter typsnittet du använder för dina rubriker? snygg ju ;D haha funderar på att göra om min header å ja gilla den där texten

2010-07-15 @ 14:42:41
URL: http://jonnalund.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0