godmorgon!

vaknade nyss och när jag hade vaknat hade jag fått ett sms från TimeCare där det stog "du har blivit bokad Gryta Korttidsenhet/avd 3. 19 pass: 19 jul - 15 aug" snacka om att jag är ganska glad idag. jag har alltså jobb fram tills 15 augusti. så nu blir det att tjäna pengar. och jag hoppas verkligen att det här stället är bra, men det borde ju vara bättre än det förra, det är väl de flesta ;)  aja iallafall haha snart ska jag äta pölsa! jag älskade det för typ .. åtta år sen, och nu vet jag inte vad jag tycker om det men det får vi se. sen ska jag göra mig iordning och ge mig iväg till jobbet. jobbar från tre till halv tio ikväll, men det låter ju rimligt :)  imorgon måste jag dock upp tidigt. jobbar då från halv åtta till två men det är ju bara introduktion, men iallafall :) måste ta bort nagellacket idag också eftersom jag inte får ha det på jobbet .. suck jag hatar att inte ha nagellack. men ja nu ska jag gå och foxa lite saker. ni får ha en bra dag! kramis


HIHHIHIHIHIIHHIIHI

Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

Har röstat på dig numm

er 2 nu. :D

2010-07-14 @ 12:27:17
URL: http://hallgreen.blogg.se/
Postat av: Anonym

en sånn kaninis vill jag ha :)

2010-07-14 @ 18:07:50
Postat av: rebecka

haha, ganska tuff kanin ändå :D

2010-07-16 @ 22:52:43
URL: http://rebecka.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0