huvudstaden here we come eller nåt

jag håller på och fixar mig, och om en halvtimme ska jag gå till jennifer och så ska hennes pappa skjutsa mig, lovisa och jennifer till stockholm, där vi tre ska gå på grönalund :)  vet att det kommer bli en rolig dag hihi. sitter och lyssnar på Melissa Horn just nu medan jag fixar mig. har nyss tupperat håret och såntdär. men har dock en kläddag, men det får funka ändå ;) nu kom mamma in "elina, kom ihåg att lägga tio minuter på att fixa ditt rum också" så får väl plocka upp lite på golvet och klämma in det i garderoben eller nåt sånt .. usch tråkigt! nåväl! nu ska jag väl fixa det sista och sånt, men hoppas ni får en toppen dag, det kommer jag ha hehehhe! bilder kommer såklart upp sen från dagen också! :)  kram på er


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0