indrivaren

kvällen har bara bestått av att sitta hemma och ha det mysigt :) kollade på film med familjen, wallander - indrivaren och den var riktigt bra :) precis som alla andra wallander filmer! just nu sitter jag bara på mitt rum och lyssnar på the killers - mr brightside, riktigt bra låt, riktigt bra band. vet inte vad jag ska göra nu, om jag ska sätta på en film eller gå och lägga mig eller sitta kvar. det spelar ingen roll. lägger jag mig så kommer jag somna, vill jag sitta kvar här så är det ingen fara, för så trött är jag inte. är bara helt slut i kroppen och vet inte varför. imorgon blir det antagligen en liten tripp till eskilstuna för att kolla in mina kusiners nya hem. och träffa deras nya lilla hundis hihi kommer bli mys, och systemkameran följer givetvis med överallt :d

btw så är jag fortfarande riktigt irriterad på jobbet, skulle egentligen ha jobbat nu, men nej minsann .. blir att ringa och klaga på måndag och sen blir det antagligen en fet insändare i tidningen för det är dom värda efter det här. så jävla dålig stil, ni beter er inte riktigt som vuxna människor. jag förstår varför ni hade dåligt rykte och varför folk varnade mig innan jag började jobba där. ni kommer inte komma långt kan jag lova. tycker synd om alla som bor där. plus att ni själva går emot reglerna. sitter och sover när det inte finns något att göra, går ut och röker med arbetskläderna, som är förbjudet. aja, orkar inte slösa mer energi på er just nu ;) nighty


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0