läggdags?

mja, det börjar nog bli dags. klockan är halv två, och ska upp åtta imorgon .. men kan inte bestämma vad jag ska ha på mig imorgon ... tänkte nyss beställa lite kläder på h&m men orkar inte betala frakt haha så ska dit och handla någon dag istället. det är lite smidigare haha. aja, ska väl göra mig iordning och lägga mig. längtar tills imorgon, det kommer bli fett! pusss

jag har hamnat i ett tillstånd jag aldrig trodde att jag skulle hamna i. har jag accepterat mig själv. hej jag heter elina, det är så här jag ser ut, och det är så här jag är, passar det inte så dra åt helvete. jag tänker inte slänga bort mitt liv på att gå runt och vara missnöjd över mig själv, när livet har så mycket att ge. det spelar ingen roll vad andra tycker om mig. jag kommer alltid vara stolt över mig själv och för att jag är den jag är. this is me

BILDER FRÅN I VINTRAS BARA FÖR DET!
DET DÄR VAR LYCKLIGA TIDER
NÄR ALLA DESSA BILDER TOGS
VAR JAG LYCKLIG, PÅ RIKTIGT
MEN  JAG HADE INGEN ANING
OM VAD SOM VÄNTADE MIG



Postat av: Filippa

Svar: Ja det är gott, ska testa med vitchoklad en dag! :)



Snygg header

2010-07-06 @ 02:57:48
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/
Postat av: Elinor

Gillar ditt röda hår, färgen är jättehäftig^^

2010-07-07 @ 17:58:35
URL: http://elinorsfoto.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0