nattblogg

sitter här i mörkret och borde sova .. men jag orkar inte, jag har för mycket tankar i huvudet men försöker att inte tänka så mycket. ska tänka på imorgon istället. powermeet, och det blir säkert skoj, med roliga människor och allt sånt .. har kollat lite på andra avenyn nu på kvällen, och snart ska jag lägga mig och kolla på någon mysig disneyfilm skulle jag tro .. men vilken (?)  nåväl har haft en helt okej dag iallafall. sov ju hos johanna och det var megamys, och sen kom ju emelie, roberto och mormor hit och åt och det var också nice. det är väl bara tankar som har förstört min dag antar jag. imorgon blir det stan, och det som ska inhandlas är


ansiktsvatten
gelesulor till pumpsen
hårborste
hårpuder
kanske lite kläder
& en fet kycklingsallad

nej hörrni, nu är det faktiskt läggdags! skriver väl mer imorgon bitti eller något. jag är jättesugen på att rusta om i mitt rum. typ köpa ny säng, nya hyllor, nytt skrivbord (eftersom att jag har ristat in massa saker i det här) och ny datorstol, ja nästan allt. det vore supermys. och just nu så stör jag mig på vissa människor. folk som tror att dom är något, som vill få en avundsjuk. folk som tävlar om kompisar, och folk som bara snackar en massa skit. usch det finns tamefan folk till allt. godnatt på er, hoppas ni har haft en bra dag. puss & hejdå.


snuskbild från i våras, njoy



Postat av: ; ICE

Ahaa kul :) Ha det så roligt där! :)

2010-07-09 @ 02:19:25
URL: http://isatousinghatehs.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0