nattstädning

jag har fått ännu ett ryck! börja städa mitt i natten liksom. har som mål att rensa alla mina skrivbordslådor innan jag somnar, och typ rensa hela mitt rum haha orkar egentligen inte, men vill .. orka mig. sen ska jag sova, inte allt för sent hoppas jag och så ska jag upp ganska tidigt imorgon eftersom jag ska jobba på måndag. imorgon vet jag faktiskt inte vad som händer. ska försöka få med mig mamma till hälla. ska kolla lite på kläder och så måste jag köpa ny mat till mina små bäbisråttor! har setat ute på altanen med mamma, pappa och rebecca nu ett tag, ganska mysigt att bara sitta där och prata och höra regnet smattra mot taket hihi. gillart. har käkat lite onyttigheter också, oopsiie! men det är ju faktiskt lördag ;)  nej nu ska jag städa till skön musik, om jag inte skriver mer idag så skriver jag imorgon, inte för jag tror att någon bryr sig, men ;)  pusss


och jag längtar till på onsdag för då är jag ledig, och ska gå på stan med lovisa och sen sova hos henne och ha massa skoj <3


jag och lovisa är för bra tillsammans, för att någon någonsin ska kunna komma emellan oss. det är snart nio år tillsammans, och mer kommer det bli. för jag och lovisa är som gjorda för varandra. jag och lovisa är bäst. vi är knäppa, men vi är alltid bäst!




Postat av: Lovisa

awwwh söt :D saknar dig och jag har en jävligt stark känsla att det kommer bli cp kul på onsdag! :) klart vi är bäst, ingen tvekan om det inte :D:D:D älskar dig min lilla oskyldiga elina! <3

2010-07-18 @ 23:58:33
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/
Postat av: Lovisa

brw vi borde fan fira när vi har "10 års jubileum" :D <333 haha :)

2010-07-19 @ 00:02:51
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/
Postat av: Lovisa

btw*

2010-07-19 @ 00:03:05
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0