powermeet igår!

igår var det förfest hemma hos johanna och det var skoj, det var musik, spel och massa snack och sånt :)vid halv elva drog vi vidare till stan och träffade folk vid löga, det var massa skoj! snackade med lite människor och kollade faktisktinte så mycket på bilarna, vilket brukar vara anledningen till att åka ner på powermeet haha men nej, jag är inte så intresserad faktiskt ;)  vid småtimmarna vandrade vi ner omt stan och gick in på saffets och käkade kebab! beställde en stooor vatten till, men .. något hände med den muggen :o  men ja, sen kom jonnas pappa och hämtade oss och jag typ somnade när jag kom hem men nu på morgonen vaknade jag pigg och glad :) elina blir aldrig bakis (y) så nu ska jag gå ut och gå en mil med mamma och rebecca, det blir skithärligt. efter det så har vi förtjänat pizza mohaha! nu ska jag göra mig iordning lite, hoppas alla får en mysig lördag :) kram kram

Postat av: Alina

härligt! jag tog det bara lugnt:) händer idag då? :)

2010-07-10 @ 15:58:04
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Alina

akay nice:) nä jag ska nog bara ta det lugnt tror jag :P

2010-07-10 @ 16:12:17
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0