regn ..

ja det mysiga värdet höll ju inte i sig speciellt mycket, nu är det blött överallt ute för det har spöregnat typ. usch och fy, men jag har setat inne och kollat på P2 och den var riktigt läskig, rekommenderar den :) efter det tog jag ett bad och tvättade håret, och så kollade jag lite på andra avenyn med rebecca. nu har jag nyss fönat håret och snart kommer mamma och pappa hem från jobbet =)  jag vet inte vad jag ska skriva mer .. ska försöka somna mycket tidigare ikväll, det blev ju alldeles för sent igår men det går nog lättare att somna inatt skulle jag tro. jobb imorgon som sagt men sen ledig hela helgen, ska bli skönt. ska ta en macka snart och sen sätter jag på en film och går och lägger mig. :) hoppas ni alla har haft en bra dag, det har jag hihi ^^  puss på er, och godnatt :*


Postat av: ; ICE

det är bra med mig!

några planer inför helgen? :

2010-07-16 @ 01:32:51
URL: http://isatousinghatehs.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0