säger godnatt nu

dagen har varit rolig såklart, och det har varit riktigt skönt att vara ledig hela helgen. den här veckan som kommer, så jobbar jag alla dagar utom torsdagen, så det finns chans till utgång på onsdag med vännerna, vi får se ;)  men annars är det bara att jobba och se glad ut. och tjäna pengar hihi .. får ju lönen nu på tisdag också. men jaa .. vad ska man mer skriva. jobbar från halv åtta till kvart över två imorgon, så jag har helan kvällen, och sen jobbar jag eftermiddag på tisdag så det bli lite skönt. på kvällarna är man ju dock bara två personer som jobbar, så det kommer bli ganska jobbigt, menmen det blir nog bra ändå. nu tänker jag gå och lägga mig, hoppas ni har haft en riktigt mysig dag, det har jag haft! och hoppas ni inte har haft lika regnigt och grått som vi haft hihi ;)  puss & godnatt !!

'

Postat av: pauline♥

härlig bild(:



tack så jättemkt(:

2010-07-26 @ 23:01:32
URL: http://paulinesjogrensdiary.blogg.se/
Postat av: Lovisa

vilka ska kanske ut på onsdag? <3

2010-07-27 @ 15:40:53
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0