vakna nu lovisa!!!!

här sitter jag vid lovisas dator och väntar på att lovisa ska vakna till liv .. vi hinner vara till ungefär kvart i tre idag, sen ska jag jobba från tre till kvart över nio! igår kväll kollade vi på "vi hade iallafall tur med vädret igen" och åt tårta, och senare kollade vi på "segemyhr" och åt b&j, massa mys. vi kan bara vara till ungefär kvart i tre idag eftersom jag ska jobba från tre till kvart över nio. usch jag orkar inte ... för det första vill jag vara med lovisis längre, och för det andra kommer emelie och roberto hem till oss ikväll .. hinner väl träffa dom ett tag efter jobbet i guess, men måste ju lägga mig typ direkt eftersom jag börjar jobba kvart i sju eller nåt, imorgon bitti. men sen är jag ledig hela helgen iallafall, och det blir antagligen utgång med lovisa på lördag, det blir nice! nu ska jag försöka få liv i lovisa, och sen får jag väl skriva mer ikväll när jag kommer hem, om jag orkar  ;)  hejdååå


Postat av: Lovisa

vaaaaaaaaaaaaaken! vi måste ut på lördag :) är supersugen på bacardi breezer. :/

2010-07-22 @ 12:56:40
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/
Postat av: Jenny

va bra :)

Jo det e toppen ! :D

vart bor du då ?

2010-07-22 @ 15:35:26
URL: http://roseettens.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0