grillkväll med klassen

idag var en mysig dag. åkte hem till emelie för att testa studentsminkningen, och åkte därefter till skolan och bråkade med matteläraren! pratade lite med rektorn (det var inte jag som hade gjort något dåligt) och sen gick jag på stan med lovisa :)  vi åt sallad och sen gick vi runt och shoppade. inhandlade en vit blus, ett par svarta cykelbyxor (?) och ett halsband. sen tog vi bussen, och när jag kom hem gjorde jag mig iordning och gick hem till min lärare johanna. där vi hade grillkväll med klassen! riktigt mysigt var det fan. spelade kubb, studsade studsmatta, gjorde vår spexdans, och ah hade skoj! sen drog alla hem, och jag tog en promenad hem. bor typ fem minuter från min lärare, så  :)   nu har jag på min mina spexkläder, och ser verkligen ut som en riktig *****  ;D  imorgon får ni se vad vi kommer vara utklädda till ^^   nu ska jag göra mig iordning och sova! :D  hoppas alla har haft en  mysig dag, för det har jag haft! :D  kraaaaaaaaaaaam !!


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0