jasmine, min kära vän



jag vet inte om jag hade klarat av dessa tre år utan dig jasmine. jag har hela tiden kunnat vända mig till dig, fått hjälp av dig, prata med dig osv. du har varit ett stöd i alla situationer, och jag vet seriöst inte hur de här tre åren hade gått utan dig. jag har ida att tacka, för att jag ens känner dig. jag minns första gången jag såg dig komma in i klassrummet, och jag såg direkt att du var en bra människa. jag såg att du var lik mig. försiktig och osäker, jag tänkte att vi skulle nog passa som vänner, men jag vågade inte gå fram till dig, rädd som jag var. jag blev glad när ida presenterade oss för varandra, jag kände att vi hade något gemensamt direkt. jag minns också första gången vi åt tillsammans i matsalen. det var äcklig mat och ingen av oss åt av den, utan vi satt bara tysta, jag tror inte att någon av oss visste vad vi skulle säga. men så fortsatte vi säga hej, och prata lite, och efter några veckor var vi som bästa kompisar. jag är så lycklig att jag fått lära känna dig jasmine berg. det är mycket tack vare dig att jag klarade av de här åren. vet som sagt inte hur det skulle gått utan dig vid min sida. tack vare dig fick jag liksom lust att åka till skolan. jag kommer sakna att gå på stan med dig efter skolan, åka till skolan tidigare för att plugga tillsammans, jag kommer tillochmed sakna att göra om projektarbetet med dig, och att leta efter matställen på stan när skolmaten är äcklig. jag kommer sakna att småtjaffsa med dig om jävligt små saker. jag kommer sakna dig, jag kommer sakna oss. tack för att du finns jasmine <3

Postat av: Jasmine

Älskade du <3 finns alltid här för dig, lämnar dig aldrig <3

2010-06-13 @ 23:47:51
Postat av: Lovisa

Aw, söta :)

2010-06-14 @ 18:44:26
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/
Postat av: Gaymasen

Så grym härlig känsla! :D



Och tack så mycket. =)

2010-06-14 @ 23:06:22
URL: http://gaymasen.se

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0