ny header

jag gjorde en ny header på typ 20 minuter .. vet att den inte är världens vackraste, men den får duga ett tag nu, tills jag orkar fixa någon ordentlig. klockan är massvis nu och jag är inte ens trött .. inte bra. eller det är väl en fördel senare i veckan när man ska jobba natt, men inte nu när man ska upp klockan nio och göra sig iordning. ska ju ner på stan med min favoritlovisa! blir shopping, ska försöka hitta ett par schysta skor och någon tröja kanske, och lite smink :)  efter det blir det träning, och sen kanske övernattning hos mormor, vore mys! det var ett tag sen nu! nej hörrni alla, som (inte) läser min blogg, nu ska jag städa på mitt rum lite för det ser förjävligt ut, och efter det ska jag lägga mig och försöka sova. kanske läsa lite eller nåt  :)  nighty på er :*


älskar lillasyster, min andra halva.
vad vore vi utan varandra? <3


Postat av: felicia - livet utan min mamma.

sv: tack så mycket! joda, det är bra med mig, hur är det med dig? :)

2010-06-29 @ 15:15:14
URL: http://filiica.blogg.se/
Postat av: felicia - livet utan min mamma.

sv: härligt. :) idag har jag varit väldigt dragen, varit på möhippa, nu sitter jag hos min pojkvän. :) sjdå?

2010-06-29 @ 20:10:39
URL: http://filiica.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0