redhead

har nyss färgat om håret, rött igen såklert. men gjorde ett litet misstag. jag blandade båda förpackningarna samtidigt, och färgen börjar ju värka från att man har blandat den, och inte från att den har hamnat på håret, så det hade kunnat bli bättre, men jag sabbade det. men det blev ju bra ändå. rött är det ju, och matchar perfekt ihop med löshåret som jag kommer att ha på fredag (y)  nog om detta.

jag är väldigt förbannad på poliserna. vi tar studenten på fredag, och nu ska det tydligen stå poliser vid alla flak och se till att de som är under 20 år inte tar med sig alkohol upp på flaket, vad fan är det här? det är student en gång i livet, en gång! kan man inte bara få ha kul då, utan att några poliser kommer och förstör? har dom inget bättre för sig, så att de måste springa och jävlas med studenter, eller vad fan är det frågan om? herregud, brist på liv!? jag orkar inte, nu har man längtat efter studenten i flera år, och ja nu när den kommer så ska några poliser få förstöra .. åh jag blir så lack. men jag hoppas det blir bra iallafall. det är bara tre dagar kvar nu .. det är sjukt nära. imorgon är det chillkväll i vasaparken, och på torsdag har vi avslutning med alla lärare, och sen åker vi och klär vagnen efter det. sen blir det övernattning hemma hos storasyster för hon ska sminka mig och sånt på fredag, så det blir nice minsann. nu har jag väl inte så mycket mer att snacka om egentligen, så nu ska jag lägga mig och somna till någon mysig disneyfilm<3  ha det bra, puss på er :*
redan en månad sedan


Postat av: Rebecca

Bästa dagen i hela mitt liv<3 bästa gaga

2010-06-09 @ 15:21:34
URL: http://emmarebeccakloepper.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0