STAN MED LOVISA :*

hallådär alla människor! idag gick jag upp tidigt, typ nio och gjorde mig iordning för att åka ner på stan med lovisis! supermys var det! vi käkade sallad och shoppade! hämtade ut lite pengar från fonden och köpte en väska, ett par skor, underkläder, rengöring, fuktkräm och en snickerslatte (rekommenderas) och sen tog jag bussen till friskis och mötte snäckis. vi gick på puls/medel, skojskoj! efter det tog vi bussen hem till mormor och nu så är vi här! mormor har tagit hand om emelies kanin Salle när vi var på mallorca, och nu har vi skänkt bort honom till en familj, för emelie och roberto hade knappt någon tid för honom. så det var bättre att han fick komma till en barnfamilj ute på ladet där han får kärlek! han blir nog lycklig :) nu ska jag väl duscha snart, och sen ska jag nog sova! hoppas ni alla har haft en bra dag, för det har jag. bilder från stan kommer upp imorgon eftersom jag inte har med mig någon usb-kabel till mobilen idag. så ni får ha tålamod haha ;) puss på er!

Postat av: ONE OF A KIND - Tävling pågår !

Vad kul :) Den latten skulle jag vilja testa.. vart köps den ? :)

2010-06-29 @ 20:35:37
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: skralinpralin

Du ser ut att ha haft en väldigt bra dag :-) jössenamn vad din blogg är bra ;-D

2010-06-29 @ 21:36:01

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0