crazynight

kvällen igår började ganska bra. vi drog hem till albin ett tag och sen vidare hem till rickard (stavas?) och festade :)  också ganska mysigt och rätt skoj och sånt. men började spåra ur litegran i slutet, eller jag vet inte, men det var skumt iallafall. så jag lovisa, timmy och jossan åkte ner på stan där dom skulle äta, men det gjorde dom inte. sen blev det tjaffs och en massa skit, och sen taxi hem till timmy för att sova. fortäfarande ingen bra stämning. vi slocknade och imorse var det fortfarande samma stämning .. jobbigt jobbigt ... vid elva åkta jag, lovisa och jossan hem. när jag kom hem tog jag en dusch, gjorde mig iordning och åkte och tränade med rebecca. riktigt kul och framförallt skönt. älskart!!  är hemma nu, och sitter och lyssnar på .. carola (?!?!?!?!)  ja så är det haha ^^   men egentligen har hon faktiskt ganska bra texter! som passar in på allting liksom. hon var min idol från jag var sju år tills jag var typ .. 14? älskade henne verkligen. synd bara att hon blivit den hon blivit, tycker jag..  ajaa .. nu ska jag nog duscha. här är en bit ur hennes låt "vem kan älska mig" .. heheheh pussen <3


Jag trodde aldrig livet var så svårt
Jag trodde aldrig hjärtat var så hårt
I människor som älskade varann
Jag trodde på att drömmen den var sann
Nu står jag här och orkar inte mer

Nu undrar jag om Gud hör när jag ber
Alla mina ord har tagit slut
Det känns som allt mitt hopp har runnit ut
Och alla mina tårar

Vem kan älska mig och se
Se mig som jag är
Kan älska nu och här
För den jag är
Och vem kan älska och förstå
När tiden börjat gå
Att allting måste ordna sig
Vem kan älska mig



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0