genom allt, genom eld, genom vatten som renar mig

mitt i livet liksom, här sitter jag med gegga i ansiktet. min ansiktskur som renar huden från bakterier och sånt, uppfriskar och såntdär. ska ta bort finnar och andra otrevligheter i ansiktet. kör med den två gånger i veckan, om någon är intresserad av det haha .. det går ju sådär kan jag tala om, men i keep going. hör ju till tonåren att ha lite finnar, right? dessutom om man har finnar när man är ung dröjer det längre tid tills man får rynkor (eller repor som min syster sa när hon var liten hihihi sjoj ...) haha men iallafall .. eftersom att finnar tyder på fet hy så blir det så ;)  så det finns ju lite fördelar också  (?)  var som sagt och tränade idag och det gick braa och det var jätteskoj  =D  älskart verkligen. ja annars är alltng som vanligt. jag käpar mig igenom varenda dag, genom mina tankar, mina känslor och mina underbara minnen som alltid kommer att bestå. jag önskar bara du kunde ångra dig, men så kommer det inte bli, så bara att leva vidare. typ .. känna livet som pulserar eller nåt. nu ska jag nog sova minsann. pusshejjz <3


jag bjuder på bilden för att min ansiktsmask är så otroligt
smexig. och ja min sov t-shirt är också ganska gosig ^^  nighty


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0