matte (n)

idaaag så försov jag mig, eftersom att jag inte hade tänkt tanken att ändra om till sommartid, men det gick ju ganska så bra ändå. åkte ner på stan och träffade andreas. tog en kaffish och sen så blev det affärer. mina converse är slut ! blir att beställa .. eller nåt sånt! ^^ sen så åkte jag hem med faster så pluggade vi massa matte eftersom jag har omprov på tisdag, såå nu hoppas jag verkligen att det går bra! måste klara ett g! får plugga cpmycket ! sen så städade jag mitt rum och lite sånt, sen blev det film med familjen och jag är massa trött så nu orkar jag faktiskt inte skriva nåt mer haha synd för er, nighthy!!!!!!!!!!!  (oldpick)   saknar dock den där dagen väldigt förbaskat mycket !!!!!!!!!



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0