orkar inte sova

jag är jättetrött verkligen, men orkar inte gå och lägga mig för om jag ska göra det måste jag ta bort alla kläder och allt som ligger på min säng och det är otroligt jobbigt !! men jag har väl inget val, annars kommer jag somna vid datorn och det har jag verkligen ingen lust med .. jag ska ner på staan med lovisa imorgon förmiddag och kolla lite, och sen blir det ju som sagt utgång på kvällen  :} jag orkar fortfarande inte sova .. haha orka mej jag är trött ;<  aja får väl gå och lägga mig nu då, klockan är ju faktiskt tio över två, och jag ska upp halv tio. fisk fisk fisk .. ah nu går och och lägger mig, gnite xd




ehhh bilden var lite för stor för min blogg hahaha men orkar inte ändra hejdå !!

Postat av: Sissi

sv; tack så mycket :)



söt bild!

2010-03-03 @ 10:29:58
URL: http://enligtsissi.blogg.se/
Postat av: Bella

sv; Aa jag blev också fettirriterad på hon efterblivna saken. Förstår inte hur hon kan leva med sig själv.

2010-03-03 @ 19:38:15
URL: http://bellboli.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0