påsk eller nåt

skola var det idag, och elina och jasmine lämnade in sitt projektarbete, hur awesome som helst, vad duktiga vi var som fick ihpå 22 st a4 sidor!! herrejesus vi är bäst! efter skolan gick jag på stan med snäckan och farmor! vi letade efter converse till mig som jag skulle få av farmor i påskpresent, men hittade inga bra haha så nu har jag beställt, men jag tror jag har beställt fel .. eller jag vet inte om jag vill ha dom gröna eller blåa. dom gröna passar nog bättre till sommaren, men jag vet inte egentligen .. iallafall så var jag och snäckan och tränade och det var massa skoj! haha dom störande vuxna var där även idag, och såfort jag och snäckan kom så började en av dom viska till dom andra något, sen vände sig alla tre och kollade på oss hahah SÅÅÅ mogna vuxna människor, dom borde skaffa sig ett liv .. kanske ska ge dem varsin femma nästa gång jag kommer så att dom har råd att köpa sig ett liv? aja stör mig inte speciellt mkt på dom, skrattar mest XD   sen åkte vi hem och blabla ;p  nu sitter jag här, men hjälp mig, vilka ska jag ha ?



ELLER ...



???????????????

Postat av: Lovisa&TinTin

Du ska helt klart beställa dom gröna skorna!

McAwesome! :D:D

2010-04-01 @ 00:58:21
Postat av: dendär viktor

Gröönajao!

2010-04-01 @ 09:03:08
Postat av: Mli

I just looooooooooove de turkosa, men dom gröna va me niiiice

2010-04-01 @ 12:37:14

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0