utgång

igår var det ingen lektion i skolan, så jag drog bara dit och käkade mat med jasse hihi och sen åkte vi till ett ställe för jag skulle söka sommarjobb, men så var man tvungen att gå igenom bemanningstjänst och grejer, så det orkade jag inte .. sen blev det gymmet i två timmar, riktigt skönt faktiskt. skulle egentligen på ett intensivpass på kvällen, men eftersom jag inte skulle hinna med det så blev det gymmet istället ;p
åkte hem och gjorde mig iordning och sen fick jag skjuts hem till tintin, där det var förfest med tintin, lovisa och emil och sen lite senare kom sofia :) riktigt nice var det. sen så gick vi till stan, och så blev det konrad i några timmar, och sen var det lite skumt kaos hehe och sen sååå gick jag hem till syster och sov haha ;p    blev faktiskt inte en enda bild igår .. men ja vi hade massa massa skoj iallafall ^^  får göras om snart tycker elina. snart ska jag hem till min älskade mormor hihi <3


Postat av: kaotar

Hej va fin blogg du har, du kan alltid besöka min blogg, ha det så bra och sköt om deej :)

2010-03-20 @ 18:23:00
URL: http://glamouriaa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag var faktiskt också med er förra fredagen! Varför skrev du inte det? :(

2010-03-26 @ 09:40:49
URL: http://www.metrobloggen.se/ssar

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0