vila i frid

du var en bra människa, och du kommer alltid finnas kvar i oss. det är så svårt att förstå att du är borta eftersom du alltid har varit med, under hela min uppväxt. kanske inte har känt dig så jättebra men du har ändå varit där, och man har tagit för givet att du skulle vara där. men nu är det bara tomt. och jag undrar hur alla runt omkring dig kommer att ta det här .. det kommer bli svårt. men jag hoppas att du har det bra nu. bättre än den sista tiden här på jorden med oss. jag tror att du är frisk och att du kommer vara med oss. fick reda på det av pappa imorse, han kom och satte sig på sängkanten och jag förstod direkt vad som var fel. det var ju väntat men man vill ändå inte tro på det. usch det är tungt. en värld utan dig, när du alltid har varit med. <3



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0