sadness

det har nog varit mitt livs jobbigaste och sorgligaste dag. många tårar har fallit och många känslor har svallat. kännts som jag svalt en sten eller nåt. känns som en stor stor klump. varför är världen så grym? han var inte färdig, han var inte klar. han hade mycket kvar ... varför är allting så orättvist. du har alltid varit där mer än en annan viss person. du var och är fortfarande en del av oss, du är viktig. allting kommer att bli annorlunda nu. jag vet inte ens vad jag skriver, vet inte om det låter vettigt eller inte, men orkar inte tänka utan skriver bara orden som rinner ner i mina fingrar och ner över tangenterna. jag undrar om jag kommer kunna sova inatt, jag tvivlar på det.

jag har aldrig sett dig så förtvivlad, så förkrossad, så trasig. det gjorde verkligen ont i mig. men vi alla kommer att finnas där för dig nu när du verkligen behöver oss. vi älskar dig så mycket <3

Postat av: Ebba

Oj sånna här sorgliga inlägg har jag läst många gånger!

Är det din pojkvän, eller en nära vän?

2010-03-10 @ 07:11:03
URL: http://ebbagratte.blogg.se/
Postat av: PEETRA

Sv; hihi ja visst är dom, mina små pärlor :D

2010-03-10 @ 20:06:34
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0