01:09

klockan är mitt i natten och jag känner inte för att sova. gillar inte att ligga i sängen och lyssna efter massa skumma ljud och tänka konstiga tankar, då sitter jag hellre uppe tills jag känner att jag verkligen måste sova. sitter just nu och snackar lite med skånehenrik på msn och sånt =)

har försökt förga löshåret blont idag igen, men icke sa nicke liksom, det går verkligen inte att bleka ner det :s  får färga det svart istället då, och ha det under det röda i höst eller nåt, kanske kan vara ganska snyggt, eller? :o   då kan man köpa h&m's egna hårfärg för typ 50 kr :p  så det blir säkert bra.. plus att jag kanske ska färga håret svart i höst ändå, så då passar det ju också! men jaa, man får se hur det blir. komma ju iallafall ha kort hår på studenten, ganska tråkigt, ville ju ha låångt .. men kommer platta det, så det blir ju liite längre iaf. nu har jag inte så mycket mer att skriva heheh. puss på er ^^


Postat av: Henke

hahahahha jaha ja härpratar man med mig XD

2010-05-16 @ 02:15:08

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0