irriterad !

idag har jag varit i skolan en kort stund och haft psykologi, och det gick bra, jag fick vg på provet vi hade förra veckan, så det var awesome! sen efter det så träffade jag lovisa på stan och gick runt och kollade lite, men vid halv fyra var jag tvungen att cykla hem för att jag skulle hinna äta innan träningen. så jag åt lite, och sen skulle jag och rebecca till friskis. vi tog cyklarna, men när vi hade kommit en bit så började det regna, såklart .. så ja vi ställde undan cyklarna vid ica, och tog bussen istället till friskis och gick på ett intensivpass. det gick faktiskt riktigt bra idag (y)  sen stannade vi på ica på vägen hem och köpte mat och hämtade våra cyklar. när vi kom hem åt vi och kollade på andra avenyn, sista avsnittet någonsin vilket jag tycker suger ganska hårt ... sen så har jag inte gjort så mycket mer.

Och jag vill fortfarande inte sommarjobba i skultina! vafan sätter dom mig där för, när jag bor på gryta? så sätter dom min kompis som bor på bäckby, här på gryta. och hon tackade nej, och man får inte ens byta. blir så jävla irriterad på människor alltså! förresten vill jag inte ens jobba i sommar. jag vill bara vara hemma och ta det lugnt en hel sommar, min sista jävla chans till att bara vara hemma och softa en hel sommar, det vore underbart! men nej det går ju inte, för det är nu vuxenlivet börjar, jag stör mig på människor! fan jag har gått i skola i tolv år nu, tar studenten och ska börja jobba på en gång? vafan kan man inte ens få två månader att bara slappna av, ine stressa utan bara ta det lugnt, och sen söka jobb till hösten?. åh jag orkar inte, allt blir skit. känns som att kommunen och alla bara vill jävlas med mig! fy helvete! nej nu ska jag sova .. orkar liksom inte vara vaken, är bara irriterad och tänker på dåliga saker! nighty ...

aja, lite bilder från valborg, har ju fått min bäjbikamera nu <3


var på stan med lovisa, tintin och emil. men lovisa ville inte vara med på kort :(<3


vi var diskreta


lite förfest hos timmy. tog inte med kameran till djäkneberget heller... så det var allt >.>

Postat av: jessica

tack så mycke, detsamma :)

allt bra med dig?

2010-05-06 @ 06:53:03
URL: http://eenjessica.blogg.se/
Postat av: Emma

hehe tack :D<3

2010-05-06 @ 07:36:35
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/
Postat av: Linda - ndaiL

åh tack!

själv e jag trött påd en,.

2010-05-06 @ 09:16:29
URL: http://ndail.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0