jobbig dag

åkte till stan idag vid tolv och träffade tua för att vi skulle löpa biljetter till elbafesten, men nej då kunde man inte göra det innan klockan ett, så hon gick dit sen och gjorde det. och jag kom försent till mattelektionen och vi hade en sträng vikarie så jag vågade inte gå in, så jag satt i cafeterian och sen så åkte jag hem .. feg som man är. när jag kom hem var jag åp dåligt humör, och fick ett mail om att jag hade fått sommarjobb. jag var skitglad, ända tills jag såg att det stog att jag hade fått i skultuna .. hade liksom hoppats på att det skulle vara lite närmare .. :/  men ah jag har skickat ett mail iallafall nu och skrivit att de gärna får ge mig något annat om någon drar sig ur eller liknande så ah jag hoppas verkligen på det nu .. på kvällen har jag kollat på depserate housewives och pluggat lite, och snart ska jag gå och lägga mig och sova .. är riktigt trött faktiskt. hoppas ni alla har haft en bra dag. puss <3

tog lite bilder påvägen hem från bussen (med digitalkamera)


home



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0