klassfest igår !

igår kväll var hur kul som helst. började med att vi var ute och grillade och hade jävligt skoj. sen visade det sig också att erik (lärare på skolan) bodde i porten precis där vi var och grillade haha ! vi spelade kubb och hade det skoj! efter några timmar gick vi in till bella och fortsatte ha kul! satt på balkongen och hade mys och allt sånt! sen så drog jag och några fler ner på stan så satt vi på pitchers ett tag och hade det trevligt :) sen träffade jag micke en snabbis, och sen åkte jag hem ;)  men riktigt roligt hade jag hela kvällen. det kändes på ett speciellt bra sätt den här gången liksom. kan inte förklara. men jag känner mig glad! riktigt glad! hoppas ni alla andra också hade en rolig och mysig fredagkväll, för det hade verkligen jag. och hoppas ni får en bra dag idag också :)  själv ska jag ut nu och ta ett dopp i poolen tror jag  ;) puss


haha maaaliiiin !!


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0