konstigt humör

jag har varit på konstigt humör hela dagen. blir irriterad och sur på allting! vet inte varför, men det är väl allting som händer just nu .. blir säkert bättre snart eller nåt. idag har jag varit i skolan ett tag och haft möte och sen pluggat matte, och sen haft socialpsykiatri. fick veta mitt betyg och jag har godkänt, men kan få väg godkänt om jag gör de här sista sakerna riktigt bra, så det ska jag fanimig försöka :) gjorde klart ett arbete idag om psykiatrireformen. blev ganska nöjd faktiskt, så hoppas att läraren också blir det ;p  efter skolanåkte jag till gymmet och tränade i ca 50 minuter. tog det ganska lugnt eftersom jag knappt hade ätit något idag och sånt .. kände mig lite yr. efteråt tog jag bussen hem med mamma, och den blev det massa skit, och sen var jag på dåligt humör och mådde skitdåligt. sen så har jag pluggat massa och bara suttit här och lyssnat på lifehouse typ .. nu ska jag nog duscha och göra mig iordning och sen sova! puss på er <3

peanut du är min bästa vän <3


Postat av: natta

ååh va söt!

2010-05-07 @ 10:43:54
URL: http://natalies.se

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0