mvg, träning, grey's anatomy

wohoo, idag kom jag till skolan vid tolv. gjorde klart projektarbetet, lämnade in två andra arbeten, och så fick jag allt reda på att jag har mvg i psykologi, den ni! gud vad duktig jag är, jag känner mig riktigt stolt! är ju faktiskt väldigt intresserad av psykologi och sånt :)  och det skojiga är att för någon dag sen trodde jag att jag låg på ett stabild godkänt, för det enda jag visste var att jag hade fått vg på ett prov. så frågade jag "jag ligger på g i kursen va?" hon ba "nej, gud nej! du fick mvg på dendär hemuppgiften, vg på den där, vg på det provet, och mvg på det senaste provet" haha så jag var helt chockad. så jag svävade mellan vg och mvg fram tills nu när jag lämnade in mitt sista arbete, som jag då uppenbarligen fick mvg på :) 

efter skolan åkte jag och jasmine till min gamla praktikplats för att skaffa mig en referens till mitt jobbsökande nästa vecka, och efter det cyklade jag hem :) käkade massa mellis och sen cyklade jag till friskis. skulle träna med snäckan, men hon fick massa ont i magen, så hon stog över. fick träna själv :(  efter det cyklade vi hem och käkade goood mat, för att fira mitt mvg haha :) sen så blev det ju grey's anatomy, och jag tycker den serien har blivit så tråkig på något sätt. eller inte tråkig, men det känns som att det aldrig händer något längre .. herre

jesus nu måste jag duscha, sen blir det filmtime! hoppas ni alla har haft en bra dag! det har jag! :)  puss på er ! <3

(bild från i vintras, och jag lägger enbart upp den för att jag saknar mitt långa hår, och för att jag har tillräckligt mycket självförtroende idag)  ;)




Postat av: Johanna

Tack, det har du med (Y)

Gillar din header :D och din hårfärg ;)

2010-05-27 @ 01:34:18
URL: http://johannasvantes.blogg.se/
Postat av: misanmoj

svar; oj tacktack :))

fin blogg!

2010-05-27 @ 14:46:03
URL: http://misanmoj.blogg.se/
Postat av: nawis^^

sv: Tack det samma! :) Och grattis til mvg:et!



Vgd imorn då?

2010-05-27 @ 18:56:35
URL: http://nawis.blogg.se/
Postat av: jennifer

SVAR: oh det är ju också duktigt :P var valde du just så många veckor?:)

2010-05-27 @ 22:12:42
URL: http://ruckis.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0