pluggardag!

åkte till skolan vid tio för att plugga med jasmine, då jag egentligen var ledig. jag tycker jag var väldigt duktig ;)  så vi satt och pluggade matte från ca halv elva till typ halv fyra. med ett uppehåll vid lunch, och när jag gick ner på stan en snabbis med storasyster och köpte löshår till mig, och henne! jag köpte ett som är lite ljusbrunt med inslag av rött i, och han som jobbade där sa att det kommer bli min färg om man färgar det rött två gånger! jag är supernöjd iallafall! ^^  sen så fortsatte vi somsagt att plugga, och efter det cyklade jag till friskis och gick på intensiv. riktigt roligt, och det var extra obbigt idag av någon anledning! :) men massa härligt var det allt ;)   efter det så cyklade jag hem och sen kollade jag och snäckan på sista avsnittet av Tila Tequila, och jag tycker verkligen att hon valde fel! för hon skulle valt Dani istället för Bobby ... usch, är lite besviken, man ja, har haft en bra dag iallafall. har pluggat massa nu på kvällen också, för det är matteprov imorgon! :)  puss på er, skriver nog imorgon bitti! <3

börjar bli fint ute :)  bilder tagna i förmiddags



en sånhär mobil kommer jag att köpa i sommar eller i höst
(detta är storasysters) ;P


Postat av: Marie - Utmaningen!

oj vad duktiga du vart som pluggat hela dan! självdiciplin:)

2010-05-18 @ 08:16:14
URL: http://rockspots.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0