skola utan lektion, awesome ...

åkte till skolan till halv nio, eftersom  att vi normalt har lektion då, men nej nu hade vi inte det .. kul att man blir informerad :/   aja satt i skolan med snäckan och jasmine ett tag iallafall och sen gick vi och åt kycklingsak i matsalen, och sen träffade jag och snäckan mamma på stan. vi gick och kollade tyg till studentklänningen och sånt, sen sås gick jag till emelie på kicks och bytte en eyeliner som inte funkar .. jag rekommenderar inte isadoras eyeliner liksom, så jag köpte en ny av L'OREAL, så får se om den är bättre ^^



när vi kom hem så blev det mellanmål och ta det lite lugnt, och nu om ungefär en halvtimme ska vi ta oss till friskis och gå på puls/intensiv, och sen åker vi hem till mormor och sover där igen ;)  myspys blir det nog skulle jag tro :> skriver nog mer ikväll. och nej bilderna är inte tagna med systemkameran, därför dom är sämst :/

typ godaste

Postat av: Annika

Dom risifruttina är supergoda!

2010-05-03 @ 19:34:28
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0